Min största rädsla.

Tvångstankar- Jag har tvångstankar och dom är ganska grova, för er som inte vet vad det är så är det när t.ex. Du måste röra ett handtag flera gånger eller gå fram och tillbaks.
Visst nästan alla människor har det, men vissa mer eller mindre.

Och jag har ganska mycket.
Jag måste t.ex. gå tillbaks halva vägen jag har gått, eller får inte säga dumma saker, inte tänka neggatift. Röra handtaget innan jag sover till badrummet och mitt rum, röra lampan. Säga saker.
Och det är väldigt jobbigt att ha dom.

Men innerst inne vet jag varför jag gör dom, jag är rädd att va ensam, men jag vet ju att mina saker kan inte påverka  något. Fast man vill inte inse det, jag tror jag hjälper dom jag älskar genom att göra så hära, jag skulle dö för dom.

Men det är klart att det inte skulle häna något dåligt om jag slutade göra dom, men det går bara inte.

Är det någon som vet något bra sett man kan få bort dom på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0