Svensk Maffia

Sitter här och har kollat på Svensk Maffia, vad jag inte förstå är varför visar man ett sådant program för?
visst dom kanske vill visa hur det går till, till människorna som inte vet, men jag tror nog dem flesta vet.
Det hära leder bara till att små ungar som tror det här är coolt, får respekt för dom, och tror att det är så man ska beete sig för att få respekt, det ger fel budskap tycker jag.

Man ska kunna visa program absolut, men jag tycker inte att man ska visa på kanal 4, när folk vet att nu för tiden , ser ungdomar upp till sånna hära killar och tror att det är som dom man ska vara för att få respekt.

Vi vill vell endå att samhället ska förändras börja visa vettigare då! så dem förstår varför man ej borde tycka att det är coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0