Ledare ? javisst.

Jag har så mycket åsikter om alla dom hära partierna som sitter i riksdagen, Ärligt talat har ingen några bra saker, eller det är att alla har lite bra saker men det finns inget super bra parti, därför ska jag skapa ett eget.

Moderaterna- Vill att alla rika, ska bli rikare, visst kan hålla med dom till en viss del, men att dom bojkottar alla hyreslägenheter, och bara vill ha bostadslägenheter, ? varför, ingen ungdom kommer ha råd att flytta hemifrån när dom blir stora, för man har inte 3 mille man kan lägga på en lägenhet när man är 20.

Socialdemokraterna- För slappa, jag tycker att dom som jobbar och sliter ska ha pengar, medans dom som går runt varför ska dom få pengar för, om dom endå inte gör något?
Visst kan folk ha en arbetsskada då absolut att man ska tjäna pengar, men inte ifall man sitter i sitt hem och klagar på sitt liv.

SD- finns inte ens några ord , idioter.

Hade jag styrt sverige fyfan vad bra det hade varit,
Alla som jobbar och sliter ska tjäna pengar, alltså alla som försöker, sedan skulle det inte ens finnas någon rasismen eller något !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0